Thursday, December 29, 2011

tinggal lagi brape hari je lagi aku nak hidup -.-

assalamualaikum. aku dah lama tak update entry aku ni.
ok lah hari ni aku nk update pasal hidup aku yg tinggal brape hari je lagi ni. lepas ni aku dah jadi dead body aka zombie kt tempat tu. aku tak sanggup nk sebut. haha



pape pun cuti yg sgt lah BERMAKNA ni dah pun nak abis.. ape perlu aku buat?? hahhaahhaahah ketawa je lahhh yg mampu..kah3 huahuahua mueheheheheh.. ok cukup2..
aku bersyukur sgt2 sbb our friendship tak berubah :') tapi satu je lah masalah si maisarah tu slalu tak dapat pergi. lepas ni aku dah kena balik kt penjara tu smula.


eh tak, dengan ini aku nk umumkan yg AKU DAH KELUAR DARI SKOLAH TU!!!




ahhhh sukenye ...aku rindu la zaman mude2 dulu mase form 3 . takpelahhh
tahun depan pulak aku masuk darjah satu..so, tak payah la nk fikir ape2 sgt sal upsr ke pmr ke SPM apetah lagi. aku bangga sgt skarang ni..haihhh bangga giler. pape pun 2011 tinggal lagi brape hari lagi ...
AKU TAK NAK BALIK KAT SKOLAH TU LAHHH!!!!!!



TAK NAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku akn buat ape saje utk kuar dr skolah tu >:)


cukup saje lah citer aku buat mase ni ..ntah bila lagi bleh update :'D chauu dulu. paii paii


2011 is full of hard moment :(




No comments:

Post a Comment